Az a fránya földrajz kifogott a Ferrarin.
Az istállók is felismerték a közösségi médiában rejlő hatalmas lehetőségeket, vagyis már minden csapat rendelkezik Facebook-, Instagram- és Twitter-fiókkal. Ha más oldalról közelítjük meg ezt a dolgot, akkor viszont óriási bázissal rendelkező platformokon van lehetőség hibázni.
A Ferrari pedig most kifejezetten kínos bakit hozott össze, ugyanis a hétvégi Kanadai Nagydíj felvezetéseként egy „Készen állunk Montreálra” című videót rakott fel a Twitter-oldalára, a baj csak az volt vele, hogy a nyitóképen nem Montreál, hanem Toronto volt látható:
Nyilván rögtön jöttek is alá a viccesebbnél viccesebb kommentek, például az olyanok, mint
- „Nincs a kocsitokban GPS?”,
- „Remélem az autótok jobb, mint a videótok.”
- és sok ehhez hasonló.
- Meg itt van még például ez is:
Robert Drummer on Twitter
@ScuderiaFerrari How Ferrari sees Montréal:
Természetesen az olaszok gyorsan javították is a videót, ami most már így néz ki:
Scuderia Ferrari on Twitter
You spotted it immediately! Sorry guys, we posted the wrong video, here is the right one. Enjoy the #CanadianGP! https://t.co/e9nI5MLhrk
Eközben az FIA bemutatott valami nagyon hasznosat:
(Forrás / fotó: motorsport.com, Huffpost + Getty Images)