A Gemballa nevéről a nyolcvanas évek óta a tuningolt Porschék juthatnak eszedbe, és a német márka a jövőben sem hagyna fel a 911-esek izmosításával, de közben egy saját szuperautó fejlesztésébe is belefogtak.

1981-ben alapította tuningcégét Uwe Gemballa, és a Porschék építésével nevet szerzett márkát 2010-ben foglalták le a német hatóságok, amikor a márka alapítója eltűnt, és később már csak a holttestét találták meg. A Gemballa egy befektetővel kezdett új életet, és továbbra is 911-esek izmosításával foglalkozik, most azonban valami másba fogtak.

Az első terveket már közzétették róla, és a Gemballa újdonsága nem lép ki a kategória korlátai közül, nagyon széles, nagyon lapos, középmotoros felépítésű modellre számíthatunk. Még nem derült ki, milyen motor kerülne bele, de legalább 800 lóerős lenne.

A szuperautót eleinte hibrid hajtás nélkül kínálnák, még kézi váltós kivitel is szóba került. A Gemballa most közösségi finanszírozással teremtené meg az alapokat a gyártáshoz, ami, ha minden a tervek szerint alakul, 2022-ben kezdődhet el.

Ez is érdekelhet:

Légy résen, mert épp valami fontos történik!

Napokon belül új magazint indítunk, tarts velünk a nulladik pillanattól! November elején startol a Raketa.hu, a Player-csoport jövőmagazinja, melyben veletek együtt keressük a válaszokat az előttünk álló évek nagy kérdéseire!
Kiemelten foglalkozunk az autózás/közlekedés forradalmával, az okosotthonokkal, a klímakérdéssel, megújuló energiával, a legizgalmasabb, éppen zajló társadalmi változásokkal és rengeteg termékkel és szolgáltatással, ami pillanatokon belül ránk töri az ajtót!
Ha szeretsz jó időben jó helyen lenni, kövesd be a Rakéta Facebook-oldalát, hogy azonnal tudd, ha kilőttük a magazint!

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon