Szentségtörés-e a Shelby Cobra V8-as small blockját kicserélni egy V12-es Mercedes motorra? A rövid válasz: nem.
Caroll Shelby a ’60-as években lényegében csodát tett, amikor rájött, hogy az erős amcsi motorokat könnyű európai kasztnikba építve létrehozható a tökéletes sportautó, igazát pedig mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Shelby Cobra még a mai sportkocsikkal is lazán felveszi a versenyt.
A V8-as Ford small block kicserélése egy hatliteres, V12-es Mercedes motorra ezek után szentségtörésnek tűnik, de a Lyshom 3500 kompresszorral megküldött motor 600 lóerős teljesítménye azért elég nyomós érv, hogy túl sokat ne sírdogáljunk a V8-as hiánya miatt.
Az aerodinamikai kiegészítők, mint például a hatalmas hátsó szárny elsőre szintén idegenül hatnak egy Shelby Cobrán, de ha belegondolunk abba, hogy a még a mester által megálmodott, 800 lóerős Super Snake milyen szinten vezethetetlen volt, akkor sokat nem kell magyarázni, miért volt rájuk szükség. Meg persze brutálisan jól is néz ki.