Az Octavia típusnév nem a kilencvenes évek terméke, ’59-ben már létezett, persze még VW-technika és tulajdonrész nélkül. Csak azt nem gondolták, hogy pár évtized múlva valaki beleépít egy 540i-ből származó motort.

Pedig ez történt, csak hogy még nemzetközibb legyen a történet, Lengyelországban.

A projekt kicsit bonyolultabb volt egy motorcserénél, a 42 lóerősre méretezett, amúgy pedig szétrohadt Octaviát alaposan meg kellett erősíteni és átalakítani ahhoz, hogy fogadni tudja az E39-es 5-ösből való hajtásláncot, de végül összejött.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Megvan az Audi első pilótája a Formula–1-ben

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés