A Subaru nevét még mindig a rali által ihletett sportos autóiról ismerjük, és ebbe a sorba illeszkedik a Levorg kombi legújabb változata, az STI Sport R is. Sajnos erről a nagy csomagtartós élményautóról az európai piacon lemaradunk.

Európában a Subaru már csak az összkerékhajtású crossovereket forgalmazza, mint az XV, az Outback és a Forester, az igazán sportos modellek az amerikai és japán piac kiváltságai maradtak. A második generációs Levorg csúcsmodellje is ide tartozik, pedig a legutóbb bemutatott STI Sport R változat paraméterei elég izgalmasan hangzanak.

A kompakt kombit a 2,4 literes, turbós négyhengeres bokszermotorral szerelték, ami az STI-ben 275 lóerős teljesítményre és 375 Nm nyomaték leadására képes, természetesen állandóan mind a négy kerékre, ráadásul ennél a modellnél oldalankénti nyomatékelosztással.

Japánban csak fokozatmentes CVT váltóval árulják, de annyi baj legyen, ezzel még megbékélnénk.

A Levorg csúcsmodellje azonban csak Japánban lesz kapható, a szigorúbb emissziós normák miatt a viszonylag kis gyártónak nem érné meg európai változatot fejleszteni belőle. Sajnáljuk, pedig egy 275 lóerős, STI-emblémás Subaru kombi elég jól hangzik ahhoz, hogy meggyőzzük róla a családot: valójában ez a tökéletes autó.

Ez is érdekelhet:

Murvára és pályára is lehet vinni az új Subaru WRX-et

Itt a közúti raliautó új generációja.

Már a Subaru is kínál elektromos autót: itt az új Solterra

Nem boxer, de még csak nem is benzines a legújabb Subaru.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés