A pályán és azon kívül is dúl a háború, a Katari Nagydíjon pedig a bokszutcában csaptak össze a felek, kérdés, hogy mennyire korrekten.

Két fordulóval a vége előtt még semmi sem dőlt el a pilóták és konstruktőrök között sem: Lewis Hamilton és Max Verstappen, valamint a Mercedes és a Red Bull feszül egymásnak, előbbi páros esetében a holland áll jobban (előnye 8 pont), míg utóbbi duó esetében a címvédő (előnye 5 pont):

A bajnoki harc a pályán és azon kívül is folyik a Mercedes és a Red Bull között, a legutóbbi futamon, a Katari Nagydíjon pedig azt is láthattuk, hogy milyen mélyre képesek lesüllyedni. Egy Reddit-felhasználó ugyanis észrevette, hogy a bokszkiállásnál sem a címvédő, sem pedig az osztrák istálló nem húzta félre a légkulcshoz tartozó, fentről lelógó pneumatikus kábeleket, amit normál esetben azért tesznek meg, hogy a versenyzők könnyebben visszatérhessen a bokszutca gyorssávjába (meg nyilván azért, hogy ne tépjék le a vezetékeket).

Egy-egy ember persze ott állt mindkét gárdától, hogy úgy tegyenek, mintha..., de valójában semmit nem csináltak, ezzel pedig tudatosan szűkítették a teret a kerékcseréből visszatérő rivális csapat/pilóta előtt, merthogy az ominózus két istálló garázsa egymás mellett volt – mutatjuk, hogy nézett ki ez a Red Bull és a Mercedes esetében, és azt is, hogy normál esetben hogy szokott ez lenni (harmadik fotón a McLaren garázsa előtti kép):

Ez is érdekelhet:

Elfogadhatatlanok a Red Bull kijelentései az FIA szerint

Egy pályabíró és az FIA is kapott Chris Horner csapatfőnöktől és Helmut Marko tanácsadótól.

Schumacher szerint szégyen, hogy a Mercedes feljelentette Verstappent

Arról a bizonyos São Pauló-i incidensről van szó.

(Forrás: Reddit, fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tömény elegancia ez az 1991-es Honda Legend Coupe

További cikkeink a témában