600 lóerővel az új BMW M5 bőven többet ad annál, mint amit a legtöbben ki tudunk autózni belőle, de a csúcsmodellben még bőven voltak tartalékok, és egy tuningcég elő is tudja hozni azokat. Az AC Schnitzer dobott rá még száz lóerőt a teljesítményre.
Az új M5 minden téren rálicitál az elődjére, a 4,4 literes biturbó V8-as motorja 600 lóerőre képes, amit kikapcsolható összkerékhajtással lehet gyorsulásra váltani.
Az esseni tuningshow-n pedig az AC Schnitzer megmutatta, hogy ennél jóval több is rejlik ebben a BMW-ben.
A teljesítményét 700 lóerőre növelték,
a legnagyobb nyomatéka 850 Nm lett, ami elég volt ahhoz, hogy ez legyen a legjobb a valaha készült M5-ök között. A Nürburgringen mért 7 perc 29,5 másodperces idejével hét és fél másodperccel gyorsabb a szériamodellnél.
A szénszálas anyagból készült légterelőkkel, egyedi kerekekkel és kipufogóval is ellátott M5-ből még nem ez a csúcs, az AC Schnitzer ugyanis hamarosan a gyárilag 625 lóerős M5 Competition változatából is elkészül a saját átiratával.