Sok értelme nem volt, de most nyitott tetővel is bemutatkozott az eddigi legőrültebb Corvette, a 755 lóerős ZR1. A vászontetőt lenyitva igazán ördögi hangja lehet a 6,2 literes, kompresszoros V8-asnak, bár máris hallgathatnánk!

A hetvenes évek óta nem volt igazán izmos nyitott tetős Corvette a Chevrolet kínálatában, de alig pár héttel az új ZR1 bemutatása után a GM most kabrióként is kihozta a sportautó legújabb változatát. A hamarosan kifutó széria alumínium karosszériája olyan masszívnak bizonyult, hogy nem volt szükség extra merevítésekre, így a kabrió csak 26 kilogrammal nehezebb a kupénál.

A motorja pedig ugyanaz a 6,2 literes, kompresszoros V8-as, amit egészen 755 lóerősre izmosítottak, a legnagyobb nyomatéka 696 Nm. A hétfokozatú kézi vagy nyolcsebességes automata váltóval választható kupé 3 másodperc alatt gyorsul százra, 341 km/óra a végsebessége,

és a gyáriak szerint a kabrió is több mint 320 km/órára lesz képes.

A versenypályán a kupé biztosan gyorsabb, ezért a kabrió értelme az, hogy ebben még jobban hallod a motor hangját. Az autóban négyféle üzemmód közül választhatsz: Stealth, azaz lopakodó módban egészen csendes, de ott a Tour és a Sport, valamint a Track, amikor nyitnak a szelepek, és torkaszakadtából ordít a Corvette ZR1.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

A Mazda6 elektromos utódja lehetne ez a formás szedán

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés