Csak a külsejével Toyota az a versenyautó, amit eleve gyorsulási versenyekre terveztek, és ami tavaly bajnoki címet szerzett. A burkolat alatt olyan technika dolgozik, aminek a számai egészen elképesztők.
A karosszériája nyomokban a Toyota Camry formáját idézi, de persze teljesen egyedi konstrukció az a dragster, amivel J. R. Todd az elmúlt évben megnyerte az amerikai hot rod szövetség által szervezett gyorsulási bajnokság egyik csúcskategóriáját, a Funny Car géposztályt. Az autót a Toyota versenyrészlege segítségével készítik fel, ők tervezték és gyártották le hozzá a Camry megjelenésére hajazó szénszálas karosszériát.
A burkolat alatt teljesen egyedi technika dolgozik, aminek a lelke egy 8,2 literes, kompresszoros V8-as motor.
A teljesítménye 10-11 ezer lóerő, amivel egy másodperc alatt gyorsul százra, további három másodperc után már 500 km/óra fölött száguld, a vége 530 km/óránál van. Nem sokat megy ennyivel, szigorúan tilos tíz másodpercnél tovább üzemeltetni, különben egyszerűen megolvadnának az alkatrészei.
A befecskendezők folyamatosan pumpálják a nitro-metánt az injektorokba, körülbelül 380 litert percenként, és átszámolva a dragster fogyasztása 4700 liter is lehetne száz kilométeren. A kipufogók nem véletlenül állnak függőlegesen felfelé, mert az ezekből kilövő lángcsóvák is az aszfaltra szorítják az autót,
a kilencpontos övvel beszíjazott pilótának pedig a rajt után a nehézségi gyorsulás ötszörösét kell elviselnie.