Az előzetes képek után a Toyota most teljes egészében leleplezte az amerikai piacra szánt pick-upjának új generációját. A Tundra nagy arca mögött kisebb lett a motor, de a teljesítményére azért nem panaszkodhatunk.

Az amerikai piacon minden egy kicsit nagyobb, és nincs ez másként a pick-upokkal sem. Európában a Hilux a Toyota legnagyobb platós terepjárója, de a tengerentúlon ott a Tundra, ami olyan népszerű modellek ellenfele, mint a Chevrolet Silverado, a Ford F-150 és a Ram 1500. A japán márka most ebből a típusból mutatta be az új generációt.

A nyáron már láthattunk róla egy képet, ezért nem ért meglepetésként a dizájn, de most

ismét meg kell állapítanunk, hogy a Tundra hűtőmaszkja egyszerűen óriási lett.

A változattól függően többféle mintával választható rács szinte a teljes orrát elfoglalja, és lökhárító aljáig ér, ami brutális megjelenést ad a japán márka pick-upjának.

A Tundra dizájnja egyébként is a szögletesség jegyében készült,

markáns vonalak alkotják a kerékjáratokat, a lámpákat és még a műszerfalat is. A belső térben a képernyők vették át az uralmat, a számlapokat egy 12,3 colos kijelző mutatja, középre pedig egy laptopnak is beillő méretű, 14 colos képátlójú érintőképernyő került.

Az elődben dolgozó 5,7 literes V8-asnak búcsút kellett inteni, a Toyota már csak hathengeres motorral kínálja a Tundrát,

de ezt ne bánjuk, mert így is erősebb lett a korábbinál. A 3,5 literes biturbó erőforrás 395 lóerőre és 650 Nm-re képes, hozzá tízfokozatú automata váltó kapcsolódik, hibridként pedig 443 lóerő és 790 Nm a két adat.

Ez is érdekelhet:

Új külsővel érkezik a Toyota RAV4 terepjárósabb változata

Az Adventure változattal együtt frissül fel a RAV4.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Verstappen a „semmiből” nyert, mégis Pérez szemfülessége miatt marad emlékezetes a sanghaji sprint

További cikkeink a témában