Csak egy lelkes tulajdonos és 232 munkaóra az egész.

Ahhoz képest, hogy a Trabantot azzal szokták csúfolni, hogy papírból készül, aki már felújított egyet, tudja, hogy sokkal nagyobb munka, mint néhány darabjának újraorigamizása. Takács László is tudja, ugyanis a 601-es széria egyik utolsó évjáratából származó példányt tizennégy évi kertben állás után restaurálta.

A Ferrari is olyan, mint a Trabant: néha fel kell újítani:

Most már újszerű ez a Ferrari F40

Egy ilyen kisszériás Ferrarinál a restaurálás is befektetés.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ráhúzta egy taxis a kormányt egy bringásra az Alagút bejáratánál, aztán a kijáratnál kiszállt és elé állt

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

További cikkeink a témában