Ne hagyjunk értéket a kocsiban – mondják a rendőrök. Tegyünk értéket a kocsiba – mondja a Volvo.

Amúgy jó ötlet lenne, hogy a futár a kocsi csomagtartójába teszi az interneten megrendelt cuccot, és erről e-mailben és SMS-ben értesíti a tulajt, a GPS-ek és a digitális kulcsok korában ez nem egy bonyolult történet.

Meglátjuk, milyen eredményt hoz a göteborgi próba, de kapásból tudnánk mondani pár területet, ahol nagy eséllyel legfeljebb üvegszilánkokat találna a volvós, nem a rendelését.

(Forrás: Volvo)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ráhúzta egy taxis a kormányt egy bringásra az Alagút bejáratánál, aztán a kijáratnál kiszállt és elé állt

Ezt a Ferrarit igazán megcsúfították, hogy extrém körülmények között is lehessen versenyezni vele

Gyorsabb lett, mégis kevesebbet fogyaszt – kipróbáltuk a megújult Lexus UX-et

További cikkeink a témában