Will Ferrell nem találja Norvégiát, de Tormund helyreteszi
Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Norvégiában vesznek a legtöbben elektromos autót, és Will Ferrell ezt nem hagyja annyiban, csak éppen nem találja Norvégiát. A General Motors reklámjára az Audi és a Trónok harca Tormundja adott csattanós választ.

Az idei Super Bowl nem elsősorban a szórakoztató reklámokról fog szólni, de azért a General Motors előállt a sajátjával, amiben Will Ferrell rájön, hogy Norvégiában több elektromos autót adnak el egy főre vetítve, mint az Egyesült Államokban. Hívja hát a barátait, Kenan Thompsont és Awkwafinát, hogy megmutassák a norvégoknak a… mit is?

a barátai is Finnországban kötnek ki, ő maga meg Svédországban, ami nem is olyan rossz hely. A reklámnak volt egy előzetese is, amiben Ferrell azért, hogy jól kitoljon a norvégokkal, az ország minden lakosának rendel egy pizzát… szardellával.

a Mach-E ugyanis már kapható, míg a GM két elektromos autója még nem. Erna Solberg norvég miniszterelnök már meg is kapta a sajátját, és üzeni Ferrellnek, hogy egészen pontosan 5,4 millió pizzára lesz szükség, ha lehet, akkor inkább ananásszal.

De ennél is nagyobbat lépett az Audi norvég képviselete az oslói Kristofer Hivjuval, akit a Trónok harca óta nem lehet nem Tormundnak hívni.

Tormund a három reklámban röviden és érthetően adja Ferrell tudtára, hogy a norvégok nem szardellával, hanem lazaccal eszik a pizzát, és ha harcra kerül a sor, akkor bizony lazaccal csapják egymást pofon.

Ütős válasz!

Ez is érdekelhet:

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.