Egy szóban.

Kreatív és inspiráló felmérést indított a Fővárosi Önkormányzat városarculattal foglalkozó cége, a BVA. A rendhagyó kutatás lényege, hogy kiderüljön, milyen szavakkal, kifejezésekkel fémjelzik az emberek Budapestet. Lehetőség? Otthon? Levegő? A főváros mindenkiben más érzeteket és gondolatot kelt. Az egyedi kampányt felvezető és gondolatébresztő videóban minden résztvevő más-más szóval lepte meg közönséget.

A Neked mit jelent Budapest? – kampány egyetlen szóban várja a budapestiek gondolatait, érzéseit, a külön ebből a célból létrehozott szógyűjtő felületen, amely a BVA honlapján érhető el. A leggyakrabban előforduló szavakat egy ízig-vérig “Budapest alkotta” kiállítás keretében lehet majd megtekintetni 2016. december elejétől a BVA által működtetett Budapest Projekt Galériában.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz éve feltöltött egy fürdőszobai szelfit, most 475 ezer követője van

További cikkeink a témában