Nyár van, meleg van és eszeveszett izzadás van, de ettől még nem kell nemet mondani az edzésre. Adunk pár ötletet, hogyan edz a nagy melegben is.

Rögtön azzal kezdenénk, hogy ne 40 fokban vagy a legmelegebb órákban vedd rá magad az intenzív mozgásra!

Menj el úszni fedett vagy nyitott medencébe, vagy így nyáron még a nyílt víz is adja. Ez egy komplex sport: egyrészt több izomcsoportot is megmozgat, másrészt növeli az állóképességet, és remekül fogyaszt.

Eddz az erdőben! Keress egy árnyékos és viszonylag nyugodtabb helyet, ahol nem mászkálnak ötpercenként turisták. Fújd be magad azért kullancsriasztóval és mehetnek is a fekvőtámaszok és felülések.

Hidd el, nincs jobb, mint a nyári záporban futni. Csak kapj fel egy futócipőt, tolj be valami zenét a füledbe és hajrá. Garantáltan hűsítő és hangulatos lesz. Ja, a zápor nem egyenlő a viharral!

És itt van egy kevésbé baráti tipp: kelj fel korán, nálunk már a reggel 6 annak számít. Igen, ez tök szívás, főleg, ha a nagy melegtől alapból nem tudsz aludni, de reggel nincs hőség és a reggeli mozgás egész napra feltölt energiával.

És ha esetleg ezek nem jönnének be neked, akkor irány egy légkondis edzőterem.

Viszont az egészséges élethez nemcsak a mozgás tartozik ám hozzá, hanem az egészséges táplálkozás is, na meg persze a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztás is, ami ilyenkor nyáron tényleg kiemelten fontos:

(Forrás: health.com)

Player Autószalon

Legfrissebb

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon