Nem egy lyukat vágtak a padlóba, de már az illúzió is teljesen elég.

A manchesteri Casa Ceramica csempe- és cserépgyártó cég megelégelte, hogy mindig átrohannak a folyosójukon, ezért úgy döntöttek, egy roppant jól sikerült illúzióval nehezítik meg az utat ából bébe. Ami persze csodás marketing is, minthogy csempéket gyártanak. Annyira durván élethű lett, hogy tényleg nehéz lenne átrohanni rajta; instant tériszony, amit nem tudsz leküzdeni.

Problémamegoldásból, marketingből és kreativitásból jeles a vizsga.

(Via: Insider)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

A rendőrség napján lehetne egy rendőrnő is a nap csaja

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés