Nem egy lyukat vágtak a padlóba, de már az illúzió is teljesen elég.

A manchesteri Casa Ceramica csempe- és cserépgyártó cég megelégelte, hogy mindig átrohannak a folyosójukon, ezért úgy döntöttek, egy roppant jól sikerült illúzióval nehezítik meg az utat ából bébe. Ami persze csodás marketing is, minthogy csempéket gyártanak. Annyira durván élethű lett, hogy tényleg nehéz lenne átrohanni rajta; instant tériszony, amit nem tudsz leküzdeni.

Problémamegoldásból, marketingből és kreativitásból jeles a vizsga.

(Via: Insider)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Nézd meg az anyját, vedd el a lányát? Gracie édesanyja Penthouse-modell volt…

Tudományos eredmények mozdítják előre az ártalomcsökkentést

További cikkeink a témában