A Helly Hansen 2021. téli We belong in the mountains globális kampánya megmutatja, hogyan teszi lehetővé a bizalom és a csapatmunka, hogy ráleljünk az össze- és valahová tartozás érzésére.

A hegyekben a síjárőrök fontos szerepet játszanak a síelők biztonságérzetének növelésében és fenntartásában változékony terepviszonyok esetén is. Az Idaho állambeli Sun Valley-ben dolgozó síjárőr, Hannah Baybutt számára minden nap kicsit más, de végső célja mindig az emberek védelme. Munkájának része az akadályok eltávolítása, a sérültek sürgősségi ellátása, valamint a baleseti helyszínekre való kiszállás változó és embert próbáló körülményekben. Hanna feladatai testileg és szellemileg egyaránt kimerítőek lehetnek, de az, hogy egy hegyi szakértői csapat tagja, segíti, hogy képességeiben megbízzon, és feladatára tudjon koncentrálni, amikor a legjobban szüksége van rá.

A Helly Hansen új We Belong in the Mountains globális kampányának részeként a márka Hannah Baybutt-tal dolgozott együtt azon, hogy bemutassák, miként teszi a Sun Valley-ben végzett munkája mindenki számára biztonságos hellyé a hegyek lankáit. Hannah egy rövidfilmben beszél arról, milyen felelősséget érez, amikor a síjárőrök keresztjét viseli magán, illetve milyen akadályokat kellett leküzdenie ahhoz, hogy megállja a helyét egy hagyományosan férfiak uralta szakmában. Hannah hálás azoknak az erős női járőröknek, akik inspirálják és ezáltal erősítik őt, ugyanakkor nem győzi hangsúlyozni, hogy a csapatmunka miként növeli magabiztosságát, és az összetartozás érzését karrierjében és a hegyekben végzett munkájában egyaránt.

„Amikor egy olyan súlyos helyzethez érkezünk, amely megváltoztathatja valaki életét, van nálunk egy mondás: ha nem tudsz felnőni a feladathoz, támaszkodj a kiképzésedre! Bármi is történjék odakint, bíznod kell magadban, a tudásodban és a csapatodban, hogy a legjobb ellátást nyújtsd a rászoruló személynek” – mondja Baybutt.

Dacára annak a rengeteg nyomásnak és a megpróbáltató helyzetnek, amikkel Hannah naponta szembenéz, az öltözékébe, a tudásába és a körülötte lévőkbe vetett bizalma létfontosságú minden mentésnél és küldetésnél. Ez a bizalom, valamint a kapcsolata a természettel, a mentoraival és a járőrközösséggel az, ami lehetővé teszi számára, hogy a hegyekben otthon érezhesse magát, és gondoskodjon arról, hogy mások biztonságban tudják magukat, és átadhassák magukat a hegyek varázsának.

„Ezzel az új kampánnyal azt szeretnénk bemutatni, milyen szerepet játszik a bizalom abban, hogy ráleljünk a valahová tartozás érzésére. Nincs a bizalomnak annál erősebb sajátossága, mint amikor tudjuk, valami nagyobbnak lehetünk részesei, közös szenvedélyek vagy célok folytán kapcsolódunk egy csapattal, egy közösséggel. Ahhoz, hogy a hegyekben komfortosan mozogjunk, akár síelünk, akár járőrözünk, meg kell bíznunk a ruházatunkban, magunkban és a körülöttünk lévőkben, hogy azt érezzük, biztonságban és kapcsolatban vagyunk egymással – mondja Joumana Løvstad, a Helly Hansen brand marketingigazgatója.

– Hannah és a Sun Valley-i csapat szoros kapcsolatban állnak egymással, ismerik a hegyek kiszámíthatatlan körülményeit és végeláthatatlanságát, hiszen ez az a hely, ahol nap mint nap dolgoznak. Képzettségükre és felkészültségükre támaszkodnak, hogy biztonságos hellyé tegyék a hegyeket, és hogy közbelépjenek, amikor a dolgok rossz fordulatot vesznek. Büszkék vagyunk, hogy együtt dolgozhatunk Hannah-val és sok más síjárőrrel szerte a világon, és olyan professzionális felszerelést biztosíthatunk nekik, amiben megbízhatnak, és amire minden körülmények között számíthatnak.”

A Helly Hansenről

A Norvégiában 1877-ben alapított Helly Hansen a mai napig is olyan professzionális minőségű ruházatot fejleszt, amely segít az embereknek életben maradni és az életet élvezni. A világ legzordabb környezeteiben folyó életbe és munkába betekintést nyerve, a vállalat a piacra elsőként bevezetett innovációk hosszú sorát fejlesztette ki – köztük az első rugalmas, mégis vízálló szöveteket több mint száznegyven éve, az első fleece anyagokat az 1960-as években, és a Lifa Stay Dry technológiával készült első funkcionális aláöltözőket az 1970-es években. A további áttörések körébe tartozik napjaink díjnyertes és szabadalmaztatott H2Flow hőmérséklet-szabályzó rendszere, valamint a Lifa Infinity Pro – a márka eddigi leginnovatívabb és legfelelősebb módon gyártott vízálló/lélegző technológiája.

A Helly Hansen vezető szerepet játszik a funkcionális vitorlás- és síruházat, valamint a prémium munkaruházat piacán. Egyenruháit több mint 55 ezer professzionális síelő viseli bizalommal, de láthatók olimpikonokon, nemzeti válogatottakon, és világszerte több mint kétszáz síparadicsomban és hegyi túravezető-központban is.

Több mint negyven országban kaphatók a Helly Hansen felsőruházatai, aláöltözetei, sportruhái és lábbelijei, amelyekben a professzionális szabadtéri sportolók és lelkes amatőrök világszerte megbíznak. Ha szeretnél többet megtudni a Helly Hansen legfrissebb kollekcióiról, látogass el a hellyhansen.com weboldalra!

A cikk létrejöttét támogatta a Helly Hansen.

 

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Hamarosan szó szerint beérhet az ehető Budapest koncepció

Vajon ki a nap csaja Lady Gaga születésnapján?

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés