Megvett egy tech céget a McDonald's, ami merőben érdekes újítást hozhat.

A McDonald’s (300 millió dollárért) felvásárolta az e-kereskedelmi, pénzügyi és médiacégekkel együttműködő, a felhasználók számára Amazon-szerű személyre szabott online élményt kidolgozó Dynamic Yieldet.

Ezzel pedig egészen új dimenzióba léphet a gyorsétteremlánc, amely így a már rendelkezésre álló technológiával digitalizálja a McDrive-rendeléseket, amelyek során a digitális menüpaneleken a választott ételek mellett újabb ajánlások jelennek meg a kijelzőn különféle tényezők (időjárás, forgalom, kajatrendek) alapján. 

Az Egyesült Államokban tesztelik először, ha pedig beválik, jövőre más országokban is bevezetik.

Eközben a McDonald's Angliában...

Angliában éppen több tízezren vizsgáznak egyesre környezetvédelemből

Petíció indult a szigetországban annak érdekében, hogy a McDonald's hozza vissza a műanyag szívószálakat.

(Forrás / fotó: Szuperfarm / )

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Tele van a tököd a munkahelyeddel? Mielőtt kilépsz, ezt azért gondold végig

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés