Mert a karácsony többek között a szép történetekről is szól.

Egy nyugat-walesi családi hobbibolt, a Hafod Hardware tulajdonosai úgy döntöttek, hogy összedobnak az idei karácsonyra egy reklámfilmet. Mivel egy kis kézművesboltról van szó, ezért minimális költségvetésből dolgoztak: a kétperces film főszereplője a tulajdonos kisfia, a kétéves Arthur Jones, az operatőr pedig szintén az egyik családi barát, Josh Holdaway volt, aki 40 ezer forintért vállalta el a munkát.

A projekt igazán sikeres lett: a videó hatalmas népszerűségnek örvend, a brit sajtóban pedig több helyen is az év karácsonyi videójának kiáltották ki. És hogy mit üzen a videó?

Hogy felnőttként se feledkezzünk meg arról, hogy néha kicsit gyerekek maradjunk.

Security Check Required

null

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Chloéval csápolnánk végig a Kylie Minogue-koncertet a Szigeten

További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés