És még poén is!

Az amerikai Travel Oregon turisztikai hivatal úgy gondolta, hogy 2018-as tavaszi kedvcsináló videójukban kicsit túltolják a biciklit, és olyan nyálasan, tökéletesen idilli mozit készítenek, ami már paródiának is beillik. A „Csak egy picit túloztuk el” című mozi japán animék stílusában készült, tele van katartikusan negédes pillanatokkal, és szerintünk annyira jó ötlet, és olyan őszinte, hogy tuti több embert értek el vele, mintha egy „normális” kedvcsinálót készítettek volna.

A másfél perces etűdot egyébként az a Wieden+Kennedy ügynökség készítette, akik rendszeresen dolgoznak egy másik oregoni székhelyű céggel, amit úgy hívnak, hogy Nike.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Így néz ki egymás mellett a világ 25 legnagyobb tava

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés