Talán nem is gondolkoztál el még azon, miért lett piros a Coca-Cola logója, de valószínűleg nem is találnád ki.

Ez egy 130 éves sztori, amikor a Coca-Colához még csak amerikai drogériákban és gyógyszertárakban lehetett hozzájutni. Akkoriban hordókból árulták az italt, ahogy a mindenféle szeszesitalokat is. A kólát pedig pirosra festett hordókkal különböztették meg, amire azért is volt szükség, mert abban az időszakban az alkoholt megadóztatták ellenben az üdítőitalokkal, így ezzel segítették a vám- és adóhatóság munkáját, és persze kerülték el a felesleges magyarázkodást.

A legelterjedtebb teória egyébként az volt, hogy a Coca-Cola az 1931-es, klasszikus mikulásos reklámja miatt lett piros a logó, aminek első grafikáját Haddon Sundblom készítette.

(Fotó: Pixabay)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

A rendőrség napján lehetne egy rendőrnő is a nap csaja

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés