Saját fotóival illusztrálja a gyakorlatokat, már azért megéri megnézni.

Arnold Schwarzenegger tényleg betartja, amit ígért, merthogy itt az első adag otthon végezhető gyakorlat, hogy te is tudj otthon mozogni kijárási korlátozás/tilalom idején.

Az exkormányzó Terminátor azt mondja, teljesen mindegy, hogy hozod össze mondjuk az 50 ismétlést egy gyakorlatból (pl: 5 ismétlés→10 kör, vagy 10 ismétlés→5 kör, vagy 25 ismétlés→2 kör), a lényeg, hogy 50-et végezz el, de szabályosan. Ha ez megvan, ugorhatsz a következő gyakorlatra.

A lényeg a fokozatosság és a rendszeresség. Mielőtt viszont nekiesnél a kilenc gyakorlatból álló Schwarzenegger-edzéstervnek, melegíts be:

#1 Fekvőtámasz

Kezdők: 25 ismétlés ; Haladók: 50 ismétlés

#2 Tolódzkodás (két szék között)

Kezdők: 20 ismétlés ; Haladók: 50 ismétlés

#3 Invertált evezés (két szék között)

Kezdők: 30 ismétlés ; Haladók: 50 ismétlés

#4 Felülés

Kezdők: 30 ismétlés ; Haladók: 100 ismétlés

#5 Térdfelhúzás

Kezdők: 25 ismétlés ; Haladók: 50 ismétlés

#6 Törzsfordítás törzsdöntésben

Kezdők: 25 ismétlés ; Haladók: 50 ismétlés

#7 Guggolás

Kezdők: 25 ismétlés ; Haladók: 50-70 ismétlés

#8 Vádliemelés

Kezdők: 25 ismétlés ; Haladók: 50 ismétlés

#9 Húzódzkodás

Kezdők: 10 ismétlés ; Haladók: 30 ismétlés

(Forrás, fotó: reddit.com / GovSchwarzenegger, nyitókép: Getty Images)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.