Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Van sok ötletünk, mit tehetnél, ha mondjuk nem ajtótámaszként szeretnéd használni a súlyzódat, hanem mondjuk egy kicsit készülnél a strandszezonra. És ehhez még konditerembe sem kell menned feltétlenül, ha van otthon egy 4-5 kg-os súlyzód.

Persze gyorsan leszögezzük, nem baj, ha nem csak szezonálisan teszel erőfeszítéseket a testedért és az egészségedért.

Szóval a súlyzós edzésről neked is Kathi "nem vagyok buzi" Béla és a protein shake ugrik be először? Majdnem mi is így voltunk ezzel. Most kicsit átalakítjuk a benned kialakult képet, mert van itt egy videó, amiben egy derék ember több mint száz különböző gyakorlatot mutat be – és a legszebb az egészben, hogy nem nagy súlyokkal kell dolgozni, hanem – 4-5 kg-os súlyzóval. Van közte jó pár olyan gyakorlat, ami az egész testedet átmozgatja és erősíti, szóval hasznos. És az is tökre tetszik, hogy akár még otthon is tolhatod.

Megjegyzés: azért érdemes kisebb súlyokkal is edzeni, mert nemcsak robbanékonyabb és gyorsabb leszel, de az ízületek körül lévő kisebb és a stabilizáló izmokat (core-izmokat – ezek felelősek azért, hogy testünk függőleges helyzetben és egyensúlyban maradjon) is megdolgoztatja:

És most meg azon agyalsz, hogy egyedül vágj-e bele az izmosításba (vagy csak szimplán bármilyen mozgásba), vagy keress magad mellé még valakit, akivel együtt lehettek a súlyzók császárai. Hát figyelj, tökre nem baj, ha nincs társad, de az sem árt, ha van:

Betolnád a képed egy edzőterembe, de nem tudod, hogy egyedül vagy valakivel tedd azt? Segítünk

(Forrás: Men's Health Youtube-csatornája)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.