Lékai-Kiss Ramóna és Stohl András szeptembertől a márka közösségi média felületein és weboldalán is népszerűsítik az Auchan Korzót.

A Ceetrus Hungary Kft. által üzemeltetett Auchan Korzó az idei évben megújítja marketing tevékenységét, és ennek keretében új márkanagykövetekkel dolgozik együtt. A márkához országszerte 18 Auchan áruházban csaknem 650 üzlet, szolgáltató, étterem és kávézó, köztük számos ismert világmárka tartozik. Az áruházakban körülbelül 71 millió látogató fordul meg évente.

Az Auchan Korzó márkafrissítése tavasszal kezdődött, melynek következő mérföldköveként Lékai-Kiss Ramóna, a Barátok Közt volt szereplője, és az RTL Klub X-Faktor és Reggeli műsorának háziasszonya, valamint Stohl András, Jászai Mari-díjas színművész, a TV2-n futó Piramis műsorvezetője, illetve a Bödörék című sorozat főszereplője 2020 szeptemberétől egy hosszútávú együttműködés keretében népszerűsíti az Auchan Korzó márkát.

„Idén az Auchan Korzó kommunikációs stratégiáját újra alkottuk, és a célcsoportjainkat is kibővítettük. Ennek érdekében olyan személyeket kerestünk, akik nemcsak el tudják érni az új célközönségeket, de szakmailag is hitelesek, kiemelkedőek. Lékai-Kiss Ramóna rögtön ideális választásnak tűnt, hiszen amellett, hogy elismert színésznő és műsorvezető, kisgyermekes anyuka is, így méltó példakép lehet a hölgyek számára. Stohl Andrással hasonlóan voltunk, hiszen András kiemelkedő színészi és műsorvezetői eredményei mellett 4 gyermekes apuka, így nem fért kétség hozzá, hogy hitelesen képviseli majd a márkát” – nyilatkozta Fonay Gergely, az Auchan Korzó brand mögött álló Ceetrus Hungary Kft. marketing vezetője a döntéssel kapcsolatban.

Mindkét közszereplő örömmel fogadta az Auchan Korzó felkérését. Lékai-Kiss Ramóna így fogalmazott az együttműködéssel kapcsolatban:

„Különleges megkeresés ez a számomra, hiszen az Auchan Korzó a vásárlás mellett élményeket is nyújt, és pont emiatt éreztem azt, hogy közel áll hozzám. Andrással a közös munka során szeretnénk megmutatni, hogy az Auchan Korzó milyen lehetőségeket tartogat a vásárlók számára, hiszen nemcsak a napi teendőket intézhetjük el, hanem kikapcsolódhatunk, gasztroélményeket szerezhetünk és hasznos időt tölthetünk el itt a családunkkal és a barátainkkal.”

Stohl András is szívesen képviseli a márkát, hiszen családjával rendszeresen megfordul a Dunakeszi Auchan Korzón.

„Nagyon örültem a megkeresésnek, mert az Auchan Korzó a mindennapi életünk részét képezte már a felkérés előtt is. Hetente járunk Dunakeszire vásárolni, közel van az otthonunkhoz, és mindent megtalálunk egy helyen. Amíg a feleségem a bevásárlást intézi, addig én be tudok szaladni a kontaktlencséimért, vagy a postára befizetni a csekkeket is. Francival és Bandikával is tudunk itt vásárolni új ruhákat az iskolakezdésre, vagy csak mert megtetszett nekik valami. A parkolója is óriási, így azzal sincs probléma, hogy hol találjunk helyet”

– nyilatkozta a népszerű színész.

Az Auchan Korzó arcai kampány országosan szeptembertől indul a márka Facebook és Instagram felületén és weboldalán. Az új márkanagykövetek személyesen a szeptemberben Szolnokon megrendezésre kerülő The Color Run Make Magic élményfutás műsorvezetőiként mutatkoznak be először.

Az Auchan Korzókat üzemeltető Ceetrus Hungary Kft. hosszú és gyümölcsöző kapcsolatra számít az új márkanagykövetekkel, és reméli, hogy a két közkedvelt hírességet a vásárlók is szívesen fogadják majd az márka képviselőiként.

A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt A Ceetrus Hungary Kft./Auchan Korzó.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Tele van a tököd a munkahelyeddel? Mielőtt kilépsz, ezt azért gondold végig

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés