A 60-as évek Cadillac-reklámjai mindent elmondanak, amit egy luxusmárkáról illik
Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

1902 óta a Henry Leland alapította Cadillac olyas valamit ígér, amire mindenki vágyik: siker, pénz, csillogás. A legidősebb, mai napig működő amerikai autógyártóról most találtunk néhány rég nem látott hirdetést, ami megdobogtatta a szívünket.

Az utolsó plakát lényegében egy reklámparódia egy Cadillac ékszerről és ékszertartóról, amit a zseniális Frank Kelly Freas készített, finoman jelezve, hogy a Cadillac "mesés státusszimbólum".

(via flashback)

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.