A mai napig nem sikerült pontos receptet összeállítani arról, mitől lesz valaki „igazi férfi”, és melyek azok a tulajdonságok, amelyektől egy férfi sikeres lesz; egy jellemző azonban biztosan minden listán szerepel: a stílusosság. Március 16-án, Európa legnagyobb Thomas Breitling üzletének megnyitóján stílusos férfiakból nem volt hiány: Árpa Attila, Győrfi Pál és Sasvári Sándor is megmutatta, mit fog viselni nyáron.

Korunk modernista világában egyre inkább keveredni látszanak a hagyományos férfi-női szerepek, és a divatvilág is idomul – vagy éppen katalizátorként járul hozzá – ezekhez a társadalmi elvárásokhoz, legyen szó akár női, akár férfi ruházatról. Így néha születnek meghökkentő darabok, amelyekkel már akkor sem tud mit kezdeni az átlagember, amikor a kifutón látja őket.

De honnan öltözzön akkor egy igényességre törekvő férfi?

A Thomas Breitling kimondottan az olyan 30–50 éves férfiak igényeit igyekszik kielégíteni, akik önálló ízléssel rendelkeznek, és pontosan tudják, mit akarnak.

A filozófia megnyerőnek látszik, hiszen a mostani 720 négyzetméteres flagship store már a kilencedik üzlet Magyarországon, és hamarosan nyílik az újabb Hévízen, majd június elsején az első horvátországi, Zágrábban.

A belvárosi Piarista épület Váci utcai oldalán a visszafogottan elegáns, mégis lenyűgöző méretű üzletbe már 10 órától egymás után érkeztek a márka arcai, a meghívott vendégek és a turisták, akik örömmel látták, hogy az új tavasz-nyár kollekció sem fél használni a színeket.

A sárga bőrdzsekik, barackvirág színű ingek, pasztell zöld nadrágok és a kék cipők mind jól passzolnak az ikonikus, keresztben csíkos, nagyon színes, galléros pólókhoz.

„Az idei szezon újdonsága, hogy a megszokott ruhadarabok mellett már fehérnemű és szabadidő-ruházat is van a kínálatban, így akár tetőtől-talpig lehetek Breitlingben, ha úgy tartja kedvem. Ha egy férfinek gondolkodnia kell azon, hogy mit vegyen fel, hogy stílusos legyen, az már régen rossz. Én a klasszikus úriembervonalat igyekszem képviselni” – mondta Árpa Attila.

Árpa Attila

Sasvári Sándor lovasbalesete után öt héttel már újra színpadon állt, és így az üzlet megnyitóján is meg tudott jelenni.

„Számomra nagyon fontos a megjelenés, hiszen színészként folyamatosan kamerák előtt állok, nem tehetem meg, hogy mindig az első kezembe kerülő pólót és farmert húzzam fel. Ahogyan a lóra sem ülök fel nem odaillő öltözetben, így a hétköznapokban is keresem az elegáns és egyúttal sportos darabokat, amelyekkel kihangsúlyozhatom a személyiségemet” – mondta el a színész.

Sasvári Sándor

Az erősebbik nem jelmondataként is felfogható Be a real men! (Légy igazi férfi!) szlogennel könnyen tud azonosulni a hétköznapokban a márka többi képviselője, Stohl András és Szabó Kimmel Tamás színész, Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője, valamint Szalay Balázs tereprali-versenyző is.

Győrfi Pál

(fotó: Horváth Balázs)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz éve feltöltött egy fürdőszobai szelfit, most 475 ezer követője van

További cikkeink a témában