A finom úriember fogalma új értelmet nyer idén.

Úgy tűnik, hogy a divattervezők már nem tudnak honnan ihletet meríteni, és eljutottak a csokiig. Vagy talán vége a divat világában általános koplalásnak, és jöhetnek az édességek?

A miérteket valószínűleg nem fogjuk megfejteni, de az biztos, hogy egy meglehetősen szórakoztató tavaszi trend ütötte fel a fejét a divatfővárosok kifutóin. A lényeg, hogy azonnal felejts el mindent, amit eddig tudtál a különböző színek variálásáról, és

inspirálódj a sarki közért csokispultjáról.

Egy kis egzotikus kiruccanás? A világoskék csodás tavaszi szín, pláne, ha tetőtől talpig viseled, mint a Jacquemus kollekciójában is látható. Nem kell túlgondolni, elég, ha ránézel a Bounty csomagolására, és máris megvan a lényeg.

Szinte el sem hisszük, hogy a Mars szelet már 1932 óta létezik, de csak most fedezte fel magának a Fendi tervezője.

Elsőre is sokkoló a Wispa szelet lila és piros dizájnja, de a Lanvinnél valaki úgy döntött, hogy megér még egy kört ez a színkombó – ráadásul egy kis orgonalilával megfejelve.

A Gucci a retró bűvöletében a piros és kék Daim csomagolását vette alapul.

A Hermesnél a Banana szeletre tették a voksot, és az eredmény egyszerűen zabálnivaló.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Tele van a tököd a munkahelyeddel? Mielőtt kilépsz, ezt azért gondold végig

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés