Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

A Star Wars-rajongók egészen biztosan megőrülnek érte.

A Coca-Cola piacra dobja a flexibilis, papírvékony OLED-kijelzővel ellátott műanyagflakont, aminek apropóját egyébként a hamarosan a mozikba kerülő Star Wars: Skywalker kora adja.

A címkén a film két főszereplője Rey és Kylo Ren fénykarddal a kezében jelenik meg, mindebből pedig már sejtheted, hogy azok a fénykardok bizony (érintésre) világítani fognak.

A rossz hír viszont az, hogy limitált számban (mindössze 8000 darab) kerül a polcokra, és csak Szingapúrban, ott is csak 45 helyen és mindössze december 22-ig beszerezhető. Szóval nem lesz egyszerű dolgod, ha meglepnéd magad, vagy egy másik Star Wars-rajongót vele.

Na, de akkor mutatjuk is, miről van szó:

(Forrás: Gizmodo)

Player Autószalon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.