Kezdjük a miérttel! A promóció célja az volt, hogy a francia cég demonstrálja legújabb, vízálló kozmetikumainak hatékonyságát. A vetítés előtt minden vállalkozót kisminkeltek, majd a könnyfakasztó film után lefényképezték az alanyokat. Meglepetés; az arcokról az elszenvedett könnymennyiség ellenére sem jött le a vakolat. A mivel már egy fokkal érdekesebb és nem is húzzuk tovább az időt: csak a Titanic-kal sikerülhetett a mutatvány. Nézd csak meg! Legfeljebb a nevetéstől fogsz könnyezni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

A Sony húsvéti ajándéka egy ingyenesen megnézhető Pókverzum-rövidfilm

Már itt is van a Szegény párák rendezőjének új filmjének első kedvcsinálója

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés