A bridgnorth-i The Friars pub alighanem a legfelkapottabb brit pub lett a hétvégén, köszönhetően a zseniális reklámnak, amit a hely grafikusa a közelgő koncertek promozására készített.

Tom Hughes, a The Friars pub tulaja közvetlenül írt rá egy barátjára, Dave Blackhurstre – aki egyébként szerkesztőként dolgozik –, hogy tervezzen nekik egy posztert, amivel reklámozhatják a koncertjeiket.

Dave-nek nem kellett kétszer mondani: megcsinálta a legmenőbb és egyben leglustább hirdetést, amit csak lehetett. A grafikus ahelyett, hogy valami cifra plakátot gyártott volna, pofás tipóval meg fotókkal, egyszerűen a kinyomtatta az iMessage-beszélgetésüket. Legalábbis minden jel erre utalt...

A The Friars plakátját azóta több tízezren osztották meg, és a hétvége messze legfelkapottabb pubjává tette a kis helyi kocsmát.

De mi az igazság a sztori mögött?

Hát naná, hogy egyetlen mondatot sem váltott a megrendelő és a grafikus, sőt!

Kiderült, hogy Dave-nek nincs is okostelefonja:

„Az irónia a sztoriban, hogy nincs is okostelefonom. Egy Nokia C2-esem van, ezért körülbelül három percig tartott amíg megtaláltam az ötletet, de több órába telt, amíg egy online üzenetgenerátorral és Photoshoppal megcsináltam”

– nyilatkozta Dave egy helyi lapnak.

Nyugi, mi legalább olyan csalódottak vagyunk, mint te...

Ennek ellenére aranyszabály a megrendelőknek: mindig át kell gondolni kétszer is, hogy mit mondunk a grafikusnak! :D

(via Adweek)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

A Metallica frontemberének középső ujját egy olyan tetkó díszíti, amit Lemmy Kilmister hamvaival kevert tintával varrtak

További cikkeink a témában