Érezted már úgy, hogy legszívesebben keresztülküldenéd a kontrollert a tévén egy-egy különösen genyó főellenség miatt?

Mert ha igen, akkor csak nyugalom, nem vagy ezzel egyedül! Ilyenkor nincs más út előtted, mint kikapcsolni a konzolt, elfelejteni az egészet, majd másnap kipihent fejjel abszolválni a kihívást. Ha netán akkor sem megy, akkor lejjebb kell venni a nehézséget, ha így sem, akkor pedig tényleg nincs más megoldás, mint szétfejelni a tévét, a játék lemezét pedig kifrizbizni a kukába.

Nos, ezeknek a keserves élményeknek vethet véget a Sony új szabadalma, melynek lényege, hogy

egy mesterséges intelligencia figyeli a játékos teljesítményét, és valós időben, teljesen észrevétlenül úgy alakítja a játék nehézségét, hogy maradjon meg a kihívás, de a sikerélmény teljesen frusztrációmentes legyen.

A szabadalom (amit itt olvashatsz el, ha érdekelnek a részletek) optimális esetben nem marad meg egy ötlet szintjén, hanem előbb-utóbb be is kerül majd a Sony exkluzív játékaiba, melyek így nemcsak élvezetesebbé válhatnak, de az újrajátszhatóságuk is jobb lesz.

Képzeld csak el, hogy a játék karakterei reagálnak arra, hogyan oldod meg az utadba kerülő nehézségeket! Többek között valami ilyesmit is szívesen látnánk a lassan de biztosan érkező igazi nextgen játékokban.

(via)

Ez is érdekelhet:

Egy ideig meg lehetett dugni Keanu Reevest, de már nem

Ezt bezzeg gyorsan rendbe tudták hozni a Cyberpunk 2077-ben!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz remek film az „annyira szar, hogy az már jó” kategóriából

További cikkeink a témában