Igen. Több. Milliárd. Dollárnyit.

Egyetlen kávéspohár nagyon régen borzolta fel ennyire a kedélyeket, de hát mégis a Game of Thrones egyik jelenetében maradt az a bizonyos papírpohár és nem mondjuk a Barátok köztében, úgyhogy a dolog valamennyire érthető. A Starbucks iszonyúan nagyot szakított ebből az esetből, jóval nagyobbat, mint azt bárki gondolná, és az is különösen vicces, hogy mindezt úgy érték el, hogy a pohár nem is a Starbucksból származott, hanem egy belfasti kávézóból, ami szerencsétlenül meg sem említődött soha a büdös életben, hiszen mindenki bőszen starbucksozott.

Kiszámolták, hogy ezzel a kis balesettel annyi helyre jutott el a Starbucks neve, hogy az valami elképesztő, ha ezeket a megjelenéseket megvették volna, akkor az összesen 2,3 milliárd dollárba került volna, de ezt az irdatlan mennyiségű ingyen reklámot most hozzájuk vágták ingyen. Nem mintha egyébként marha nagy szükségük lenne a reklámra, de biztosan pukkantottak egy pezsgőt, amikor meglátták ezt a számot. Azért az nem lenne baj, ha az a szegény kávézó is megemlítődne egyszer.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

David Beckham közel négymilliárd forintra perli Mark Wahlberget

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés