A Feláldozhatók sztárjai néha egészen rövid filmekkel is jól keresnek, a vállalhatatlan reklámjaik ráadásul néha szórakoztatóbbak, mint a mozifilmjeik.

Sylvester Stallone

Egy bájos mosoly és egy hatalmas rózsacsokor bőven elég egy termék eladásához. Ha az előbb elmondottak bármelyike is Sly baltával faragott fizimiskájához kötődik, akkor gyorsan kiesik a szánkon egy instant WTF.

Chuck Norris

Ne szórakozz Norris-szal! És legfőképpen: ne röhögd ki, hacsak nem akarsz felkerülni a YouTube-ra egy cikis videóval! Még akkor sem illik nevetni, ha a Mester éppen üdítőt reklámoz, és komplett idiótát csinál magából.

Arnold Schwarzenegger

Schwarzi filmen kívüli életművéből bőven lehet szemezgetni, gyakorlatilag nem készített olyan reklámot, amelyben vállalható lenne. Japánban például mindent megtett azért, hogy gondosan felépített kőkemény imidzsét meglepő alapossággal tegye semmissé, ennek bizonyítására pedig itt ez a remek összeállítás, ami után mindannyian kiröhögnénk, ha megkérdezné, ismerjük-e Sarah Connort.

Bruce Willis

Hölgyeim és uraim, nagyon ritka pillanatok egyikének lehetünk szemtanúi, Willis ugyanis még akkor is nagyon kúl, amikor igyekszik tökéletesen nevetségessé válni a pénzért, de csak igazán kivételes esetekben történik meg az, hogy szinte kierőszakolja a felé reptetett sallert, és a „na ezt azonnal fejezd be, te idióta” mondatot.

Dolph Lundgren

Dolph egyértelműen a szavak embere, szókincse egyértelműen veri Grétsy tanár úrét, csak éppen nem mindig szereti fitogtatni műveltségét, ezért sok esetben ugyanazt a tíz szót használja. A Norton reklámsorozata meglepően vicces lett, és még azt is sikerült összehozniuk, hogy Lundgren egy csillámpóni mellett parádézzon.

Jean-Claude Van Damme

Van Damme módszeresen tette tönkre a magáról alkotott keménylegény-képet reklámjaiban (kivéve azt a bizonyos kamionos spárgát, mert az valami rettenetesen badass), ebben a remekműben például elkeseredetten rajzolja a hóba az angyalkákat. Mi ez, ha nem megható? Ki ez, ha nem az igazi férfi?

Jet Li

Manny Pacquiao vajon mivel érdemelte ki, hogy a bárban semmittevés közepette kétszer is kiírják a nevét, amíg a pörgő, csajozó, a show-t ellopó Jet Li sört varázsol a csajok asztalára? Bárhogy is gondolkodtunk, nem sikerült rájönnünk a válaszra, mint ahogy azt sem tudni, mit érdemel az a bűnös, aki kitalálta a reklám utolsó sorát. De hogy nem prémiumot, az biztos.

Terry Crews

Az Old Spice komolyan meghökkentő és vicces reklámsorozatát itthon is folyamatosan nyomják a tévék, és már évek óta nem tudjuk eldönteni, hogy szeretjük-e, ahogy Terry Crews leordibálja a hajat a fejünkről, de abban megegyezhetünk, hogy olyanok ezek a reklámok, mint valami drogos álom.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

David Beckham közel négymilliárd forintra perli Mark Wahlberget

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés