Ozzy Osbourne tinibálvánnyal égette magát, a legviccesebb reklámokat viszont egy abroncsgyártó adta a Super Bowl-történelemnek.

#10. Ozzy és a Best Buy

Ozzy Osbourne 2000-es években bemutatott ámokfutásának volt néhány igazán sötét pillanata, de az abszolút mélypont a Best Buy Super Bowlra készült spotjában érkezett el, ahol a sötétség egykori hercege Justin Bieber oldalán égeti magát szénné ország-világ előtt. Az annyira rossz, hogy jó kategóriás reklám megtekintése előtt arra azért figyelmeztetünk, hogy nagyon sokszor kell majd meghallgatnod a Paranoidot, hogy ezt elfelejtsd!

#9. A legnézettebb

A Volkswagen reklámjában az ifjú Darth Vadert elhagyja az ereje, legalább is átmenetileg. A szpot egyébként a legnézettebb Super Bowl-reklám lett a YouTube-on.

#8. Wassup?

8A Budweiser klasszikus reklámjának központi szereplője az ember legjobb barátja, aki nem teljesen az, mint akinek mutatja magát. Mai szemmel nézve talán furcsa, de a 2000-es évek elején még mindenki tudta, mi az a wassup!

#7. Siketeken nevetni

A Pepsi az esélyegyenlőségért (és persze a bevételek növeléséért) szállt síkra néhány évvel ezelőtti reklámjában, amelynek a különlegessége, hogy az ilyen hirdetéseknél megszokott meghatódásfaktor helyett inkább a humorfaktorra mentek rá, ráadásul igazán figyelemfelkeltő módon.

#6. Munkahelyi majmok

A Carrier Builder álláskereső szájt egy egész sorozatot készített az idióta munkatársakat majmokkal behelyettesítő reklámokból, amik közül a Super Bowlra készült lett talán a legjobb. Az álláshirdető portál általában rákészül a focidöntőre, nem a majmos volt az egyetlen ötletes és vicces reklámjuk, ami erre az alkalomra készült.

#5. Őskori haláleset

A FedEx reklámjában a ranglétra alján álló lótifuti látja kárát, hogy az őskorban még nem létezett megbízható csomagszállítás, a miheztartás végett pedig agyon is tapossák.

#4. A vevő a hülye

A Best Buy jóvátenni ugyan nem tudta, amit az előző reklámjukban Ozzyval elkövettek, de az idegesítő vevőkből viccet csináló hirdetésüket azért egy szépségtapasznak mindenképpen elfogadjuk.

#3. Állati üvöltések

3. A gumigyártó Bridgestone-tól a legkevésbé sem számítanánk ötletes reklámokra, ehhez képest a legjobb háromba két reklámjuk is bekerült. Az elsőben az állatok reagálnak túl egy nem is annyira vészes szituációt.

#2. Keksz vagy krém?

Az idei Super Bowl reklámok közül a legjobban az Oreo hirdetése ütött, ami egy ősi problémát, azaz a keksz vagy krém kérdéskört dolgozza fel, egészen egyedi nézőpontból megközelítve a problémát.

#1. Levél mindenkinek

1. A Bridgestone a véletlenül mindenkinek továbbított levelekről forgatott fergeteges reklámot, és bár a probléma időközben elmozdult a facebookos „ezt biztos a közösbe akartad?”-vonal felé, a rádöbbenés megsemmisítő pillanata és az azután következő ámokfutás még mindig mindenki számára tökéletesen átérezhető jelenség.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

A Sony húsvéti ajándéka egy ingyenesen megnézhető Pókverzum-rövidfilm

Már itt is van a Szegény párák rendezője új filmjének első kedvcsinálója

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés