Az Aldi rap annyira nem magyar találmány, hogy az osztrákok már egy éve megcsinálták
Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Bizony, a Hofer rap már nagyon régóta létezik, de ez még mind semmi, ugyanis a környékünkön szinte minden élelmiszerbolt-lánccal robog a rap-vonat.

Nem nagyon lehetett elkerülni Zsolaa szerintünk egyébként vicces Megveszünk mindent is című Aldi-reklám-rapjét, amiben annyiszor hangzott el az "Aldi áron" kifejezés, hogy arra még ivós játékot sem volt érdemes fejleszteni, mivel 10 másodperccel a kezdés után mindenki csatakrészegen fetrengett volna a földön.

Ha mégis kimaradt volna:

Az viszont nem annyira volt világos, hogy ez a dal egy feldolgozás. Egy évvel ezelőtt debütált az osztrákoknál Hofer Preis Rap címmel, csak ott az "Aldi áron" helyett "Hofer Preis" szól hárommásodpercenként.

Annyira nagy siker volt, hogy még a szilveszteri verziója is elkészült:

De igazából Ausztriában nem is a Hofer Rap ment nagyon nagyot, hanem az osztrák slágerdal-verzió, ami hárommilliós nézettség felett tart, és még egy újévi verziót is megélt, de az már nem sok nézőt érdekelt.

Az osztrákok egyébként nagyon érzik ám ezt az Aldi/Hofer + zene bizniszt, most épp a fiúzenekar vonalon mozognak, 3 hónapja jött ki a Backbox Boys dala, a So schön fluffy, amiben az Aldi vagyis a Hofer pékjei játszanak fiúzenekarosat, és igazából tényleg szórnád te utána is a lisztet egy limuzinból kiszállva a rajongócsajok fejére.

De tekintsünk ki egy kicsit Szlovénia felé, ahol három hónapja hogy-hogy nem, megjelent az Aldi rap szlovénul:

De pár napja ledobták az atomot a helyi népzenés változattal, ami akár még nagyobbat is szólhat, mint a rapverzió.

És most forduljunk Németország felé, ahol már Vanilla Ice-ra itták magukat vaniliás tejjel a fiúk-lányok, és az Aldi Nord és az Aldi Süd fiai és lányai dudorogják azt, hogy Preis Preis Baby.

Ha azt hitted, a Lidl tétlenül nézi, ahogy az Aldi bekebelezi a rapbizniszt, akkor tévedsz, az áruházlánc Németországban olyan hiphopot tolt a vásárlók arcába, hogy az ember utána már csak pirotechnikával lenne hajlandó besétálni az ajatjukon.

Ne felejtsük el egyébként, hogy a hazai Lidl már tavaly beleállt az Animal Cannibalsszel a grillrapbe, tény, hogy egyáltalán nem horzsolt annyira, mint a németeké, de na, azért a miénk:

És azt se felejtsük el, hogy még 2012-ben próbálkozott itthon a műfajjal egy rövidet a Lidl, amitől azóta sem alszunk jól:

Végül pedig ne felejtsük el a műfaj kicsúcsosodását, a zenés bolti jelenések csimborasszóját, a Scooter, azaz pontosabban H. P. Baxxter beugrását az Edekába. Ezen a ponton hagynánk itt mindenkit, és itt jegyeznénk meg, hogy egy Lidl-Manhattan összefonódást is látunk magunk előtt, ahol Csoki csokis péksütit énekelve dalolja, hogy "ne sírjál, ha a stangli íze fáj".

UPDATE: Olvasónk jelezte, hogy kifelejtettük a magyar áruházi rap csúcspillanatát, Bach Szilviát Icukaként, aki Ganxsta Zolee-val együtt csábít arra, hogy mindenképpen vásároljunk fel mindent a CBA-kban tonnaszám. Azóta sem jártunk ott. Nem működött a CBA-varázs.

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.