És ha James Bond mondja, hogy szüksége van rád, akkor szedd össze magad!

Nagy erőkkel jön a 007 Nincs idő meghalni, és úgy tűnik, hogy nem a szokásos módon készül majd hozzá poszter. Mindenkinek lehetősége van ugyanis plakátot készíteni a filmhez, ha elég jó vagy, akkor tiéd lehet az a győztes mű, amivel a filmet az egész világon hirdetni fogják.

Az MGM, a Universal Pictures International és a United Artists Releasing marketingcsapataiból álló döntőbizottság olyan munkákat keres, amik 'egyediek, figyelemfelkeltőek és kétségtelenül bondosak.' A Daniel Craig-féle Bond-filmek ihlette alkotásoknak a filmsorozatra jellemző designt kell megidézniük, az elbírásnál pedig a kreativitást (30%), az eredetiséget (30%) és a téma feldolgozásának általános sikerességét (40%) veszik figyelembe.

De hallgasd meg a felhívást Daniel Craigtől is, ha ez így nem hozott lázba:

A résztvevőknek 2020. január 16-án 18:00-ig kell benyújtani a pályaműveket, az eredményt pedig márciusban hirdetik ki. A No Time To Die jövő áprilisban kerül a mozikba. További infók itt: 007 Talenthouse.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Jövőre már csak olyan alkotások kaphatják meg a legjobb film Oscarját, melyek foglalkoznak valamely hátrányos helyzetű csoporttal

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés