Az amerikai AT&T '93-ban elindította a You Will nevű kampányát, mely olyan pontos képet festett a jövőről, hogy másra nem tudunk gondolni, mint hogy a telekommunikációs cég akkoriban jósokat foglalkoztatott.

A kampány premisszája egyébként pofonegyszerű: a narrátor megkérdezi a nézőt, eszébe jutott-e valaha, hogy egyszer annyira egyszerű lesz az élete, hogy például akár távolról is be tudja kapcsolni a lakásában a fűtést. A költői kérdésre aztán ő maga vágja rá a választ: igen, ez valóban meg fog történni, a szép új jövőt pedig maga az AT&T hozza majd el a felhasználóknak.

A reklám azért döbbenetes, mert már akkor megjósolt egy rakás modern technikai vívmányt, amikor azok még csak sci-fi írók képzeletében létezhettek.

Az AT&T imígyen már a kilencvenes évek elején megmutatta, hogy lesznek olyan dolgok, mint például

  • távoktatás,
  • internetalapú navigáció,
  • online konferencia,
  • videohívás,
  • mobilfizetés,
  • okosotthon,
  • digitális asszisztens vagy
  • Google fordító.

Íme:

Ennyire ritkán találnak be reklámszakemberek a tízes körbe.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ez a fotó olyan, mintha az MI csinálta volna még az MI-korszak előtt

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés