Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Valószínűleg mindannyian megtapasztaltuk már, hogy milyen idegesítő tud lenni az, amikor egy cég vagy kereskedés nem akar tudomást venni a panaszunkról. Nem akarják kicserélni a hibás terméket, vagy nem akarják visszaadni a pénzünket. Egy tajvani férfi is éppen így járt néhány nappal ezelőtt, ő azonban nem hagyta annyiban a dolgot.

Egy egészen extrém húzással biztosította, hogy kellő figyelmet szenteljenek a panaszának. Az egész történet úgy kezdődött, hogy a 42 éves Mr. Chu egy Panamera Sport Turismot akar vásárolni, ám nem elégedett meg az alapverzióval, ő bizonyos extrákat is kért bele, természetesen felár ellenében.

Annak rendje és módja szerint az előleget már ki is fizette, ám később az extrák nélkül szállították neki az autót. Erre ő vissza akarta kérni a pénzét, a kereskedés viszont nem akarta azt neki visszafizetni. Ekkor döntött úgy Mr. Chu, hogy szó szerint rájuk töri az ajtót, illetve az egész kereskedést. Egy másik verdával betört a szalonba. Íme az esetről készült felvétel:

A férfit az eset után természetesen letartóztatták, ám ahogy szabadon engedték, egyből visszament a kereskedésbe és tovább reklamált. Mire újfent kiment érte a rendőrség, addigra sikerült elérnie, hogy a kereskedők visszafizessék a pénzét, ám a hírek szerint végső konszenzusra nem sikerült jutniuk.

(via)

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.