Te hogy viseled, amikor szórakozás közben is reklámokkal traktálnak? Felhajtottunk Neked tíz pofátlan filmes termékmegjelenítést.

  1. 10 / 10

    Wayne világa

    Mit akar eladni? Pepsi, Doritos, Pizza Hut stb.

    Listánk első résztvevője kakukktojás is egyben, hiszen Michael Myers első nagyobb eresztésében a címszereplő nem kevés iróniával tolja a néző arcába a szponzorok által átadott reklámanyagot. Az eredmény így igazából nem is pofátlan, inkább vicces. „Mindig csak az a rohadt pénz! Meg is fájdult a fejem.”

  2. 9 / 10

    Förtelmes főnökök

    Mit akar eladni? iPhone, Angry Birds

    A bekokózott Charlie-t a csipet csapat kint hagyja a kocsiban, hogy ne legyen vele baj. A hiphopra visítozó alkalmi drogos vicces egy darabig, aztán a mosoly az arcunkra fagy, amikor előkerül az iPhone és az Angry Birds. A reakció a moziteremben értetlen zúgolódás, illetve itt-ott néhány elkötelezett alma-hívő elismerő suttogása: „Höhö, engribődz!”

  3. 8 / 10

    Olasz meló

    Mit akar eladni? Mini Cooper

    Az 1969-es film remake-jében szó esik Lamborghiniről és Ferrariról is, de ha egy mesterséges dugóban vergődő nagyvárosban kell végrehajtani az évtized balhéját, akkor csakis a Mini Cooper jöhet szóba. Nem csoda, hogy egy elismert kritikus a leghosszabb autóreklámnak nevezte a 2003-as Olasz melót. És milyen igaz, a főcímről éppen csak a logo hiányzik.

  4. 7 / 10

    A sziget

    Mit akar eladni? Speedo, Budweiser, Xbox stb.

    A film megtekintése közben annyi reklám támad a szerencsétlen nézőre, hogy azt hihetjük, Michael Bay csak alibiből kanyarította a hirdetések köré az egyébként teljesen vállalható sztorit. A film tanulsága egyébként az, hogy a jövőben is lesz Budweiser, az Xbox a játékosok hologramját ereszti majd össze, és a keményebb zsoldosok GMC terepjáróval nyomják majd. Hogy mindeközben szó esik a klónozás morális problematikájáról is? Arra nem emlékszünk.

  5. 6 / 10

    Számkivetett

    Mit akar eladni? FedEx, Wilson

    Robert Zemeckis robinzonádja éppen arról szól, hogyan vetkőzi le a főhős krónikus civilizációs betegségeit, a cselekményben mégis a szükségesnél hangsúlyosabb szerepet kap néhány ismert márka. Amikor mindenki kedvenc Tom Hankse a habokban vergődve ordibálja: „Wilson! Wilson!”, az bizony felér egy két perces reklámmal a Super Bowl félidejében.

  6. 5 / 10

    A holnap markában

    Mit akar eladni? BMW, Ericsson

    James Bond egy Ericsson telefonnal irányítja az aktuális szuperverdát, egy tuningolt BMW 7-est. Az akció közben a BMW logo még egy nagytotált is kap, ami minden bizonnyal spontán erekciót váltott ki a gyártó fejeseinél. Szuperreklám akciójelenetnek álcázva. Mindenesetre nekünk tetszett.

  7. 4 / 10

    Szex és New York 2

    Mit akar eladni? Rolex, Louis Vuitton stb.

    Nem szeretnénk ítélkezni az alkotók felett, de ezt le kell írnunk: A Szex és New York mozis inkarnációja a legnagyobb merénylet a férfitársadalom ellen a Valentin-nap intézményesítése óta. A második rész egész egyszerűen nézhetetlen mennyiségű lófejjel, picsogással és rejtett hirdetéssel sokkolja a hímnemű nézőket, akik a bemutató után hetekig voltak kénytelenek hallgatni párjuktól az „Olyan szép táska! Nekem is kell!”-típusú monológokat.

  8. 3 / 10

    Én, a robot

    Mit akar eladni? Audi, Converse

    Will Smith tudja mi az igazi érték az emberségét vesztett, profitorientált és kórházi neonnal bevilágított XXI. században: Naná, hogy a Converse! Persze az Audi is csatába küldött egy futurisztikus tanulmányautót, csak hogy vastagabb legyen a készítők pénztárcája. A direkt marketing kicsit csípte a szemünket, de az eredmény azért nézhető.

  9. 2 / 10

    Forrest Gump

    Mit akar eladni? Dr. Pepper

    Kizárt dolog, hogy akár egy rossz szót is szóljunk a Zemeckis-Hanks fémjelezte kultfilmről. Csak csendben jelezzük, hogy a film számtalan értékes üzenete között alig észrevehetően bújtatták el a tanulságot: Kennedy előtt majdnem behugyozni a Dr. Peppertől a legjobb.

  10. 1 / 10

    Superman 2

    Mit akar eladni? Marlboro, Coca Cola

    Az 1980-as Superman 2 fináléjában az egyik keresztülhajítja kedvencünket egy Marlboro feliratú kisteherautón. Mivel nem lövi el az ilyen esetekben kötelező „A dohányzás árt az egészségnek” egysorost, ezért hősünk dühös lesz, és nekivágja ellenfelét egy hatalmas Coca-Cola fényreklámnak. Végtére is a kóla is egészségtelen.

     

És ezt olvastad már?
Ezért érdemes néha átnézned az emailfiókod spam mappáját is