Mindezt egy reklámban. Egyelőre szótlanul ülünk.

A Samsung úgy gondolta, hogy jó ötlet lesz az Ice Ice Babyt átalakíttatni egy kicsit környezettudatosabbá. Vanilla Ice-nak pedig épp kellett a pé... akarom mondani volt kedve hozzá, úgyhogy megszületett a reklám, ami arról szól, hogy ha minden európai háztartásban csak 1 Celsius-fokkal megemelnék a fagyasztó hőmérsékletét, akkor évente akár egymillió tonnával lehetne csökkenteni a CO2 kibocsátást. De ezt tényleg látni, érezni kell.

Forrás: Lángoló

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

Így nézett ki egy férfitest-szépségverseny 1941-ben

Annyira vicces lett Ryan Gosling Beavisként, hogy gyakorlatilag a jelenet összes szereplője elröhögte a szövegét

További cikkeink a témában
Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?
Hirdetés