A Honey Bridette darázsfészekbe nyúlt, de nagyon. Csináltak egy szexi spotot Office Party, azaz Irodai buli címmel, melyben egy csapat mutatós fehérneműs csaj táncikál öltönyös yuppie-k gyűrűjében. Tetszik? Akkor van egy rossz hírünk.

De előbb mutatjuk a reklámot. Egy kicsit fülledt és hangos, szóval lehetőleg ne a munkahelyeden kattints a lejátszásra!

A para tárgya pedig az, hogy miután a cég posztolta a videót az Instagramra, a követői nekiestek, mintha éppen a Szürke ötven árnyalata című örökbecsűről mondta volna azt, hogy "ez kérem, szar".

Itt egy reakció a kevésbé vérmesek közül:

"Ez az egész egy lealacsonyító szar a dolgozó nőkre nézve. Még mindig azért küzdünk, hogy a fizetésbeli különbségeket legyőzzük, miközben a férfiak tárgyiasítják a dolgozó nőket és aszerint segítik vagy mellőzik őket, hogy milyen a külsejük és hogyan viselkednek a munkahelyükön. Néhány nő azért nem megy el a munkahelyi bulikra, mert fél attól, hogy szexuálisan zaklatják őt. Ez az egész gusztustalan."

Addig ment az ekézés, hogy már magának a Honey Bridette alapítójának, Eloise Monaghannak is meg kellett szólalnia az ügyben.

Ez nevetséges! A nők igenis megélhetik a szexualitásukat anélkül, hogy állandóan támadástól kellene tartaniuk.

Ahogy mondani szokás, a baj már megtörtént. Szegény Monaghan hiába magyarázkodott, a negatív kommentek elsöpörték a pozitív hangokat.

Úgy tűnik, a sex sells kitétel egyre kevésbé lesz érvényes a reklámszakmában.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ez a fotó olyan, mintha az MI csinálta volna még az MI-korszak előtt

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés