A Forbes összeállította a világ legértékesebb márkáit rangsoroló 100-as listáját. Nem nagyon fogsz meglepődni, ki vezeti.

Ugyanis az Apple áll a toplista élén, amelynek márkaértéke 205,5 milliárd dollár (12%-kal nőtt tavalyhoz képest), 167,7 milliárd dollárral a második helyre volt jó Google, míg a dobogó harmadik fokára a Microsoft ért oda 125,3 milliárd dollárral.

A 100 vezető cég együttes márkaértéke egyébként 2330 milliárd dollár, ebből megmutatjuk a Top 10-et:

1. Apple: 205, 5 milliárd dollár (+12%-os növekedés tavalyhoz képest)
2. Google: 167,7 milliárd dollár (+27%)
3. Microsoft: 125,3 milliárd dollár (+20%)
4. Amazon: 97 milliárd dollár (+37%)
5. Facebook: 88,9 milliárd dollár (-6%)
6. Coca-Cola: 59,2 milliárd dollár (+3%)
7. Samsung: 53,1 milliárd dollár (+11%)
8. Disney: 52,2 milliárd dollár (10%)
9. Toyota: 44,6 milliárd dollár (0%)
10. McDonald's: 43,8 milliárd dollár (+6%)

A legértékesebb világmárkák közül 56 amerikai, 11 német, 7 francia és 6 japán.

Ez a tíz világmárka befolyásolja az életed

Ez az infografika tökéletesen szemlélteti, hogy ezeknek az óriásmárkáknak mekkora hatalmuk is lehetne a pozitív változásokra.

(Forrás: MTI, fotó: Business Insider)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

David Beckham közel négymilliárd forintra perli Mark Wahlberget

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés