Az idén negyedik alkalommal díjazott Billingo 11 díjat zsebelt be a Marketing Diamond Awards-on. A beadott 12 pályázat közül 11 kategóriában nyert a népszerű online számlázó és elhozta ”Az Év Megbízója” címet is. Így a Billingo lett az év leginkább marketingaktív vállalkozása.

A hatodik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards teret enged a kisebb vállalkozásoknak is, hogy bemutathassák a kreatív és kommunikációs tevékenységüket. A zsűriben a marketingszakma elismert képviselői döntöttek a díjak sorsáról.

A Billingo három alapítvánnyal működik együtt

A Billingo CSR tevékenységének központi eleme a beteg gyermekek támogatása, melynek érdekében három alapítvánnyal is együtt dolgoznak. Emellett fontosnak tartja a vállalat a magyar cégek digitalizációjának és a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatását. Mindez együttesen járult hozzá a CSR kampány kategóriában kapott elismeréshez.

A Design és Kreatív kategóriában kapott díj a Billingo honlapjának 2020-as megújulásának érdeme. A Direkt Marketing kategóriában szerzett marketing gyémánthoz a Billingo azon kampányai járultak hozzá, melyek arra ösztönözték a felhasználókat, hogy ne csak regisztráljanak, hanem használják is az online számlázó nyújtotta lehetőségeket.

Billy feldobja a vállalkozók mindennapjait

Az Eseményalapú aktivációk kategóriában szerzett 1. hely mögött a Billingo azon eseménye állt, melynek során arra keresték a választ, hogy mi teheti vonzóvá az online számlázó szoftvert a könyvelők körében. A Kis költségvetésű integrált kampányok kategóriában szerzett díj a szakértői cikkeknek és kampányoknak köszönhető.

A Közösségi médiamegoldások kategóriában elnyert díj mögött a Billingo Instagram oldalának főszereplője, Billy áll, aki motivációs üzeneteivel feldobja a vállalkozások mindennapjait. Továbbá a Billingo Facebook oldalán közzétett videósorozat is hozzájárult a sikerhez, melyben olyan vállalkozók szerepelnek, akik ma már tudják, hogy a Billingo megkönnyíti a vállalkozók mindennapjait.

A Billingo az ügyfelek visszajelzései alapján alakítja a folyamatait

A Márkaépítés kategóriában bezsebelt díjat a logóváltásnak és a honlap megújításának köszönheti a Billingo. Az Online felületen futó kampányok kategóriagyőzelme mögött a NAV-adatszolgáltatás átalakulásához kapcsolódó kampányok állnak. A Produkciós és nyomdai gyártások kategóriában szerzett győzelemhez hozzájárult többek között az időrabló kézi számlázásról szóló kisfilm.

A közösségi média felületekre készített tartalmak, az e-bookok és a blog pedig kulcsszereplői voltak a Tartalommarketing kategóriában szerzett elismerésnek. A Billingo kérdőívek segítségével méri az ügyfelek elégedettségét, és a visszajelzések alapján alakítja a folyamatait, melynek köszönhetően Ügyfél-elégedettségi kategóriában is sikereket ért el a vállalat.

(Szponzorált tartalom)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

További cikkeink a témában