A DC–10-es és az L–1011 Tristar sztorija.

A három hajtómű közül az egyiket a függőleges vezérsíkba építették, a kabinban óriási terek álltak az utasok rendelkezésére. Hogyan jött létre a DC–10-es és az L–1011 Tristar? Miért volt szükség a hatvanas évek végén az újabb és újabb szélestörzsű típusokra? Milyen karriert futottak be a háromhajtóműves légibuszok? Milyen különleges technikai megoldásokat alkalmaztak a fedélzeten? Mi volt az oka annak, hogy a DC–10-esből kétszer annyit sikerült értékesíteni, mint az L–1011-esből? A Légiközlekedési Kulturális Központ videójából kiderül.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Ezzel a rejtett beállítással felgyorsíthatod az androidos telefonod

További cikkeink a témában