A tízezer dolláros, aranyból készült Apple Watch nemcsak a gazdagokat vonzza, hanem a hülyéket is. Nézd meg, mi történik, ha kombináljuk a kettőt.

Pedig azt gondoltuk, hogy ha valaki 2 800 000 forintot költ egy pusztítós videóra, akkor odafigyel arra, hogy az a pénz jól legyen elköltve, mondjuk legurít egy égő benzineshordókkal teli Suzukit a Tihanyi-félszigetről, vagy ilyesmi, de úgy tűnik, hogy a pénz+fantázia kombó nem mindenkinek jön össze.

Amúgy nagyon szeretjük a neodímium mágnest, de lássuk be, igazán látványos csak akkor tud lenni, ha mondjuk egy emberi kéz is van a dologban, az aranyórát viszont pont ugyanúgy töri össze, mint mondjuk egy sima, 350 dolláros Apple Watch-t. Reméljük, a srác nem az egyetemi tandíját költötte rá, hogy leforgassa ezt a videót.

(A teljesség kedvéért viszont tegyük hozzá, hogy azzal, hogy kiraktuk a videót, valamint azzal, hogy te megnézted, mindketten segítettünk visszaszerezni a srácnak a videóba fektetett kisebb vagyon árát).

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Már 317 millió megtekintésnél jár a világ legelső YouTube-videója

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés