Ha az Apple egyszer vécét gyártana, már meg is van hozzá a reklámarc: Benedict Cumberbatch, aki még egy vécét is képes úgy bemutatni, hogy az egyszerre legyen vicces és laza.

Az Apple legendás, 1984-es Machintos-reklámjának a paródiájában Cumberbatch a Koohl-vécét reklámozza, amit a többi vécével ellentétben úgy terveztek, hogy egyáltalán nem megalázó ráülni. Sőt, elképesztően nagy császár leszel tőle, ahogy nagydolog közben lazán rátámaszkodsz a vécétartályra. Persze ilyen vécé valójában nem létezik, csupán a Saturday Night Live kedvéért találták ki, de szerintünk ha az Apple-nek lenne egy kis humorérzéke, most azonnal nekiállnának a gyártásnak.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

4K-s videót készített egy műhold a napfogyatkozásról

További cikkeink a témában