A négy sugárhajtóműves elegáns, szép vonalvezetésű, klasszikus felépítésű, nyilazott szárnyú DC–8-as és konkurense megreformálta Amerika, majd a világ légi forgalmát.

A piaci igények növekedésére mindkét nagy gyártó reagált: a Boeing a 707-est fejlesztette, a Douglas pedig a DC–8-ason dolgozott. A két program fej-fej mellett haladt, a légitársaságok pedig alig várták az új jetek érkezését a hatvanas években.

Hogyan tudott a DC–8-as akár kétszázhatvan utast szállítani? Meddig tudták nyújtani a törzset a nagyobb befogadóképesség érdekében? Egy ikonikus ceruzagép története.

Ez is érdekelhet:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Ezzel a rejtett beállítással felgyorsíthatod az androidos telefonod

További cikkeink a témában