Merthogy ennél unalmasabb ötletet még soha nem láttunk a híres ember+közepesen ismert termék párosításra, az hótziher. Persze az is, hogy Downey Jr. ennél könnyebben még soha nem keresett néhány millió dollárt.

Jó nem annyira kínos, mint mondjuk a Bruce Willis+Hell vagy a Figo+Szentkirályi kombó (a Christopher Lambert+Visegrádi ásványvízről már ne is beszéljünk), de Robert Downey Jr. sem egy levitézlett név vagy kiöregedett focista, hanem a karrierje csúcsán levő, A-listás színész. Ahhoz képest meg azért elég vacak egy reklám ez.

A The Verge azt is megjegyzi a reklámmal kapcsolatban, hogy a OnePlus azzal érvelte le, hogy hivatalosan miért nem vízálló a OnePlus 7, mert a legerősebb telefont akarják adni a lehető legalacsonyabb áron, így nem költöttek az IP-tanúsítványra. Ennek tükrében minimum furcsa, hogy Hollywood egyik legdrágább színésze belefért a büdzsébe.

A OnePlus új telefonjába olyan kamera került, hogy csak pislogunk

Lehet, hogy a OnePlus 7 Pro már nem az a szuperolcsó csúcsmobil, amit a kínai gyártótól eddig megszoktunk, de egyre inkább úgy néz ki, hogy így is különösen jó vétel lesz.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Zöld akkumulátort fejlesztenek Bécsben

Összedőlt egy 2,5 kilométeres baltimore-i híd, miután nekiment egy konténerszállító hajó

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés