Óriásplakátot helyeznek el az űrben Elon Muskék

Ez egészen felesleges tűnik.

A Business Insider írta meg, hogy 2022-ben megvalósulhat a SpaceX és a Geometric Energy Corporation kanadai startup – eredetileg 2018-ra tervezett – közös ötlete, miszerint

A CubeSat kijelzőjét – így a reklámokat – a hirdetőtábla oldalára szerelt szelfibot kamerázná, a felvételt pedig a YouTube-on vagy a Twitchen is közvetítenék.

A startup vezérigazgatója, Samuel Reidtől lehet tudni, hogy ezzel a céljuk mindössze annyi, hogy kibővítsék a portfóliójukat.

Eközben...

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.